loading...
اخبار جدید فوتبال
morteza بازدید : 7 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

ايمان مبعلي در خصوص جدا شدنش از استقلال خوزستان و پيوستن به عنوان يار کمکي به تيم فوتبال استقلال گفت: با توجه به جلساتي که در يکي دو روز گذشته انجام شده کار انتقال من به استقلال تمام شده است اما با توجه به اينکه باشگاه بايد برگه فسخ قرارداد را به من بدهد، هنوز کار تمام نشده است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما مذاکرات شفاهي خوبي داشتيم و توافقات هم شفاهي انجام شده اما با توجه به اينکه از نظر رسمي بايد برگ فسخ قرارداد من با استقلال خوزستان به من داده شود اين اتفاق هنوز نيفتاده اما بايد از تعامل باشگاه استقلال خوزستان و شخص عبدالله ويسي هم تشکر کنم.

مبعلي افزود: با توجه به تعطيلي امروز هنوز برگه فسخ قراردادم صادر نشده اما با صحبت‌هايي که امروز در هيأت مديره انجام مي‌شود، اين برگه صادر خواهد شد چرا که نگاه مسئولان استقلال خوزستان ملي است و من هم در نهايت قراردادم را امضا خواهم کرد.

وي در پايان گفت: در صورتي که با استقلال قرارداد امضا کنم خودم به اردوي کيش اضافه مي‌شوم تا ضمن چند جلسه تمرين با استقلال بتوانم به اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا کمک کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزان به وبلاگ من خوش اومدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 1,224
  • کدهای اختصاصی