loading...
اخبار جدید فوتبال
morteza بازدید : 4 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

علي پروين پس از تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار بود تيم پرسپوليس پس از چهار سال به پيشکسوتان برسد و در ابتدا با کمک دو، سه ميليارد توماني اين تيم حمايت شود و پس از آن هم خود تيم درآمدزايي داشته باشد.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: اين صحبت‌ها امروز و فردا شد و کار به اينجا کشيد. به نظرم بازيکنان ما حق دارند. در حال حاضر به هفته‌هاي پاياني فصل مي‌رسيم و در انتها هم هيچ کس به داد بازيکنان ما نمي‌رسد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اين که بازيکنان اين تيم به خاطر مردم هفته‌ آينده به ميدان مي‌روند، تصريح کرد: اين بازيکنان نه به خاطر من و نه به خاطر علي دايي به ميدان مي‌روند، بلکه براي مردم پا به ميدان مي‌گذارد.

پروين خاطر نشان کرد: من هيچ گاه روبروي بازيکنان تيم نبوده ام و برخي مطالبي که مطرح مي‌شد به هيچ عنوان درست نبود. من همواره با اعضاي تيم هستم و هر تصميمي که آنها بگيرند من هم تابع هستم.

او با بيان اين که من هيچ قولي در مورد پرداخت‌ها نمي دهم، افزود: قرار بود وزارت ورزش و جوانان کمک دو، سه ميليارد توماني به ما بکند که اين گونه نشد. مطمئن باشيد وقتي گفته مي‌شود دو تيم استقلال و پرسپوليس دولتي هستند هيچ کس حاضر به کمک به اين تيم‌ها نخواهد شد.

پروين در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران که گفته مي‌شود بدهي اين تيم حدود 60 ميليارد تومان است نيز، گفت: من هم فکر مي‌کنم که بدهي تيم در همين حدود باشد. (البته پروين پس از مصاحبه به يکي از افراد حاضر در آنجا گفته که اين باشگاه 70 ميليارد بدهي دارد!)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سوالي در مورد اين که اسناد پرداخت‌هاي باشگاه به بازيکنان وجود ندارد نيز؟ گفت: اين مسائل سري است!

بازيکنان تيم پرسپوليس در هفته‌ گذشته چند جلسه در تمرين پرسپوليس حضور پيد ا کردند، اما به دليل مسائل مالي حاضر به تمرين کردن نشدند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزان به وبلاگ من خوش اومدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 1,192
  • کدهای اختصاصی