loading...
اخبار جدید فوتبال
morteza بازدید : 6 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، خسرو حيدري در خصوص شرايط خود گفت: با توجه به شرايطي که دارم با نظر کادر پزشکي همراه تيم به کيش نمي روم و در تهران روند درماني ام را دنبال مي کنم، اميدوارم هر چه زودترآسيب ديدگي ام رفع شود تا بتوانم براي استقلال گلزني کنم.

وي در ادامه افزود: قطعا اردوي کيش مي تواند به نفع تيم ما باشد تا بچه ها با برپايي اردو بتوانند آمادگي خود را بالاتر ببرند. احساس مي کنم استقلال مي تواند از کيش آماده تر به تهران برگردد تا حضوري پر قدرت در ليگ و آسيا داشته باشد.

حيدري در ارتباط با برد استقلال مقابل سايپا اظهار داشت:خداراشکر در روزي که فولاد در دقايق پاياني به گل رسيده بود ما هم توانستيم به برد مهمي برسيم و خود را در صدر جدول نگه داريم. بازي با سايپا يکي از بهترين بازي هاي ما بود و اميدوارم در ادامه ليگ هم بتوانيم به همين خوبي کار کنيم.

اين بازيکن در ادامه گفت: بايد به برهاني بابت صد گل شدنش تبريک بگويم. اميدوارم آرش که مهاجم خوب و گلزني است بتواند در ادامه يک رکورد جاودانه ديگر را هم از خود به جا بگذارد.

حيدري در پايان با دعوت از هواداران استقلال براي حضور در استاديوم گفت: از هواداران استقلال مي خواهم در اين 4 هفته آخر شرايط استقلال را درک کنند. با توجه به بازي هاي آسيايي که استقلال پيشرو دارد ، دلگرمي هواداران خيلي مي تواند به تيم کمک کند. مهمترين امتياز استقلال در اين هفته‌هاي پاياني هواداران مي توانند باشند و من از آن ها مي خواهم حداقل در اين هفته هاي باقي مانده استقلال را تنها نگذارند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزان به وبلاگ من خوش اومدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 1,247
  • کدهای اختصاصی