loading...
اخبار جدید فوتبال
morteza بازدید : 3 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
امير عابديني در گفت و گو با اوج، درباره وضعيت مذاکراتش با شرکت گرند و جلسه اي که قرار بود امروز ميان طرفين برگزار شود عنوان کرد:از صبح امروز در مقاطع مختلف چند بار با مديران اين شرکت به صورت تلفني مذاکره داشتم.در نهايت با دو بند آخر مباحث صورت گرفته موافقت کردم و حالا در انتظاريم آخرين نظر و موضع مسولان گرند اعلام شود.

وي درباره اينکه تکليف نهايي باشگاه داماش به کجا مي‌رسد گفت: اگر همه چيز طبق برنامه پيش برود،دوستان پنجشنبه يا شنبه به تهران مي آيند تا قرارداد امضا شود.البته همانطور که از قبل گفتم باشگاه داماش به طور حتم در رشت باقي خواهد ماند و اين بحث از سوي دو طرف تاييد شده است.ضمن اينکه تاريخ سر رسيد چک ها هم تصحيح شده است.

عابديني درباره مورد بحث اختلاف فعلي طرفين گفت: تنها بحثي که دوستان داشتند اين بود که اگر تيم سقوط کند چه اتفاقي مي افتد.من با توجه به تجاربي که با توجه به ساليان حضورم در فوتبال دارم به مسولان گرند اطمينان دادم داماش نمي افتد اما بر فرض محال اگر خداي ناکرده اين تيم سقوط کرد داماش را به مالکيت قبل برمي گردد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزان به وبلاگ من خوش اومدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 170
  • بازدید کلی : 1,254
  • کدهای اختصاصی