loading...
اخبار جدید فوتبال
morteza بازدید : 2 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
علي حمودي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در خصوص وضعيت تيم فوتبال سپاهان پيش از ديدار اين تيم برابر السد عنوان کرد: چند وقتي است که شرايط خوبي داريم و در هفته‌هاي گذشته هم مصدومان به ما اضافه شدند. در حال حاضر به هماهنگي بسيار خوبي رسيده‌ايم و آماده ديدار با السد هستيم.

وي افزود: ما تيمي هستيم که شايد در نيم فصل اول شرايط‌مان چندان مطلوب نبود و ليگ را خوب شروع نکرديم اما در نيم فصل دوم شرايط‌مان خيلي بهتر شده است و براي ديدار روز چهارشنبه با السد هم براي 3 امتياز مي‌جنگيم. شرايط مالي و امکانات باشگاه السد با تيم‌هاي ايراني قابل قياس نيست و اين تيم بازيکنان بسيار خوبي دارد. البته سپاهان هم تيم باتجربه‌اي است و فکر مي‌کنم انگيزه ما بيشتر از السد باشد.

مدافع - هافبک تيم فوتبال سپاهان با اشاره به قدرت تيم السد اظهار داشت: السد يکي از تيم‌هاي خوب آسيا است که يکي از بهترين بازيکنان دنيا را هم در اختيار دارد. علاوه بر رائول گونزالس چند بازيکن خوب ديگر هم در السد حضور دارند، که در سطح جهان خوب و نامي هستند.

حمودي ادامه داد: السد خط حمله بسيار قدرتمندي دارد که بايد در هنگام دفاع تمرکز بالايي مقابل آنها داشته باشيم. سال قبل با استقلال که بودم مقابل تاباتا بازي کردم و بايد بگويم او بازيکن بسيار خوبي است. علاوه بر رائول گونزالس که ديگر نيازي به تعريف کردن ندارد،‌ خلفان ابراهيم هم در تيم السد حضور دارد، که اين 2 نفر با تاباتا خط حمله‌اي خطرناک را براي تيم قطري تشکيل داده‌اند.

وي با بيان اينکه از تيم السد شناخت خوبي داريم و مي‌دانيم که بايد چگونه مقابل اين تيم ظاهر شويم، گفت: خوشبختانه بازي‌هاي ليگ قطر پخش مستقيم مي‌شود و بيشتر اوقات بازي‌هاي السد را به صورت زنده تماشا کرده‌ام. شناخت خوبي از تيم السد داريم و فکر مي‌کنم با توجه به قدرت دفاعي تيم خودمان مي‌توانيم برابر مهاجمان اين تيم به خوبي دفاع کنيم.

اين بازيکن خوزستاني خاطر نشان کرد:‌ فکر مي‌کنم اکنون شرايط آب‌وهوايي قطر هم مناسب است و زمين باشگاه السد نيز کيفيت خوبي دارد که باعث مي‌شود به لحاظ تاکتيکي مشکلي نداشته باشيم و بازي خوبي روي زمين انجام دهيم. متاسفانه امسال در زمين فولادشهر 4 تيم بازي مي‌کنند که باعث شده کيفيت اين زمين خراب شود و ما از اين بابت لطمات زيادي خورديم اما زمين‌هاي قطري‌ها کيفيت بالايي دارد که به هر تيمي اجازه مي‌دهد تاکتيک‌هاي خود را در زمين پياده کند.

مدافع - هافبک تيم فوتبال سپاهان تاکيد کرد: روز چهارشنبه فقط بايد باهوش باشيم و السد بازيکنان بازيکنان خطرناکي دارد که هر تيمي بايد در آنجا حساب شده حرکت کنند. بازي‌هاي آسيايي با بازي‌هاي ليگ برتر فرق زيادي دارد و از نظر تاکتيکي و فني بايد تمرکز بالايي داشته باشيم و دستورات کادر فني را به خوبي اجرا کنيم تا با انجام يک بازي خوب دست پُر از قطر بازگرديم، چون گرفتن امتياز در خانه حريفي چون السد در بازي‌هاي بعدي کمک زيادي به ما مي‌کند.

«گرفتن امتياز در اولين بازي راه را براي صعود به مرحله بعدي هموار مي‌کند؟»، حمودي در پاسخ به اين سوال اظهار داشت: صددرصد اگر بتوانيم در قطر از السد امتياز بگيريم راه‌مان براي صعود به مرحله بعدي هموارتر خواهد بود. اکنون ديگر درگير مسابقات ليگ نيستيم و فقط بايد روي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا متمرکز باشيم. گرفتن امتياز برابر السد باعث مي‌شود با روحيه خيلي بهتري ديدارهاي بعدي را دنبال کنيم و قبل از دور برگشت امتيازات خوبي جمع کنيم که صعودمان را تا حدود زيادي قطعي خواهد کرد.

وي با اشاره به ديدارهاي سپاهان در دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا افزود: ما بعد از ديدار السد 2 ديدار خانگي داريم که بايد در اين ديدارها به پيروزي برسيم و اگر موفق شويم اين کار را انجام دهيم در بازي‌هاي برگشت مساوي هم کنيم صعودمان قطعي است و از حريفان جلو مي‌افتيم.

مدافع - هافبک تيم فوتبال سپاهان در خصوص اينکه گفته مي‌شود شايد بازيکنان اين تيم براي عوض کردن پيراهن خود با رائول گونزالس به اختلاف بخورند، گفت: پيراهن رئال مادريد که تن رائول نيست تا بخواهيم آن را بگيريم. او اکنون در السد است. شايد اگر رائول در رئال بود سر عوض کردن پيراهن‌مان با او دعوا هم مي‌کرديم اما اکنون اين اتفاق نمي‌افتد!

حمودي در واکنش به اين موضوع که بازيکنان پرسپوليس به صورت پيامکي به تيم ملي دعوت شده‌اند و آيا براي او هم پيامکي با اين مضمون آمده يا نه، عنوان کرد: پرسپوليسي‌ها حدود يک ماهي استراحت دارند و شايد به اين دليل به آنها SMS داده‌اند که از تهران خارج نشوند و به گوش باشند اما تيم‌هايي مثل سپاهان، استقلال، فولاد و تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند و بازيکنان ملي‌پوش اين تيم‌ها در اختيار تيم‌هاي خود هستند، به همين خاطر آنها نياز به SMS ندارند.

وي در مورد شانس سپاهان براي کسب عنوان قهرماني ليگ برتر گفت: ما اگر مس را مي‌برديم قهرماني‌مان قطعي بود اما متاسفانه اين اتفاق رقم نخورد. در 3 هفته پاياني ممکن است اتفاقات مختلفي رخ دهد و معادلات قهرماني خيلي پيچيده است. الان هر 5 تيم مدعي به قهرماني اميد دارند که ما هم يکي از آنها هستيم اما با توجه به اختلافي که با صدرجدول داريم بايد تحت هر شرايطي در بازي‌هاي باقي‌مانده پيروز شويم.

مدافع - هافبک تيم فوتبال سپاهان با بيان اين جمله که «يادم نمي‌آيد که در چند سال اخير رقابت بين مدعيان قهرماني اين‌قدر نزديک بوده باشد»،‌ افزود: اگر قهرماني مي‌خواهيم بايد 9 امتياز را بگيريم و اگر به جام نرسيديم حداقل بايد سهميه آسيا را کسب کنيم. مهم فقط نتايج خودمان است و بايد تلاش زيادي داشته باشيم. البته معتقدم استرس فولاد و استقلال نسبت به ديگر مدعيان بيشتر است.

حمودي در پاسخ به اين سوال که اگر سپاهان قهرمان نشد دوست داري چه تيمي قهرمان شود، گفت: اين سوالات سخت است و جواب دادن به آنها آسان نيست. من معتقدم تيمي که کمترين اشتباه را داشته باشد قهرمان خواهد شد و اين به تجربه و عملکرد بازيکنان تيم‌ها بستگي دارد. اميدوارم هر تيمي که لياقت دارد قهرمان شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزان به وبلاگ من خوش اومدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 131
  • بازدید کلی : 1,215
  • کدهای اختصاصی