loading...
اخبار جدید فوتبال
morteza بازدید : 4 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

علي دايي در نشستي که با بازيکنان پرسپوليس بعد از جلسه آنها با علي پروين داشت، خطاب به بازيکنان گفت: هر تصميمي شما بگيرد من هم با شما هستم. حمايت‌تان مي‌کنيم. چون مشکل دارم. اما اين را بدانيد اگر امروز تمرين نکنيد من هم از فردا ديگر سرمربي پرسپوليس نيستم و روي نيمکت تيم نمي‌نشينم. 

به نقل از فارس، وي ادامه داد: چون بايد جواب هواداران را بدهم و بازي حساسي با فجرسپاسي داريم و هواداران از ما انتظار دارند اگر تمرين نکنيد من هم ديگر روي نيمکت نمي‌نشينم. هر تصميمي شما بگيريد من هم با شما هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام عزیزان به وبلاگ من خوش اومدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 1,238
  • کدهای اختصاصی